ゲームを起動させることができません

Avatar
  • Views 3,790
  • updated
  • Completed - Resolved
    ご使用のコンピュータの環境の確認
    OS (Windows)
    バージョン (10)
    64-bit
    RAM (32GB)
    CPU (11th Gen intel(R) Core(TM) i7-11700K @ 3.60GHz (16CPUs),~3.6GHz)
    GPU (NVIDIA GeForce RTX3070)
    起動したところ画面にロゴが表示されその表示が終了し数秒後にゲームが終了します。
    GPUのドライバーなどを最新版にしたのですが結果は変わりませんでした。
    ゲームを遊びたいのでどうか返事をしていただけるとありがたいです。
    宜しくお願い致します。
                  Game Version:
                  Steam Public
                  Platform:
                  Windows
                  Avatar
                  GON

                  追記です

                  .NETFreamWorks4.52をインストールしています

                  一度に書かなくて申し訳ありません

                  Avatar
                  GON

                  output_log.txt

                  すいません、output_log添付し忘れていました

                  Avatar
                  Lee "Noontide" Moon Designer & Community Manager
                  • Accepted

                  Hello GON,

                  From my understanding of your problem the issue you are encountering is: Game does not start. Crash after splash screen on start up. [Windows 10 - 10th Gen Intel Iris Laptop, Microsoft Surface 7]


                  This is a new issue which affects WIndows PCs on the latest Intel CPUs (10th gen and later)


                  You should be able to launch the game if you disconnect from the internet. Not sure why this works but it does.


                  We are investigating further and will report on a fix when we find one.


                  Thank you for your patience,


                  Lee



                  こんにちはGON、


                  あなたの問題についての私の理解から、あなたが直面している問題は Game does not start. Crash after splash screen on start up. [Windows 10 - 10th Gen Intel Iris Laptop, Microsoft Surface 7]


                  これは、最新のIntel CPU(第10世代以降)のWindowsPCに影響する新しい問題です。

                  インターネットから切断すると、ゲームを起動できるはずです。 なぜこれが機能するのかわかりませんが、機能します。

                  さらに調査を進めており、修正が見つかったら報告します。

                  お待ちいただいてありがとうございます、

                  Lee

                  Avatar
                  GON
                  Quote from Lee "Noontide" Moon

                  Hello GON,

                  From my understanding of your problem the issue you are encountering is: Game does not start. Crash after splash screen on start up. [Windows 10 - 10th Gen Intel Iris Laptop, Microsoft Surface 7]


                  This is a new issue which affects WIndows PCs on the latest Intel CPUs (10th gen and later)


                  You should be able to launch the game if you disconnect from the internet. Not sure why this works but it does.


                  We are investigating further and will report on a fix when we find one.


                  Thank you for your patience,


                  Lee



                  こんにちはGON、


                  あなたの問題についての私の理解から、あなたが直面している問題は Game does not start. Crash after splash screen on start up. [Windows 10 - 10th Gen Intel Iris Laptop, Microsoft Surface 7]


                  これは、最新のIntel CPU(第10世代以降)のWindowsPCに影響する新しい問題です。

                  インターネットから切断すると、ゲームを起動できるはずです。 なぜこれが機能するのかわかりませんが、機能します。

                  さらに調査を進めており、修正が見つかったら報告します。

                  お待ちいただいてありがとうございます、

                  Lee

                  こんにちはLee

                  私の英語の理解力が乏しくて過去の記事を見つけることができずに回答していただきありがとうございます。

                  この対処法を教えていただいて起動したところ遊ぶことができました。

                  そのまま遊んでしまい返事を書くのが遅れてしまい申し訳ありません。

                  これから楽しく遊ばせてもらいます。

                  ありがとうLee

                  GON

                  一応Google翻訳でのせた翻訳を載せておきます


                  Hello Lee

                  Thank you for answering because my understanding of English was poor and I could not find past articles.

                  I was able to play when I started it after being taught how to deal with this.

                  I'm sorry that I played as it was and was late in writing a reply.

                  I will enjoy playing from now on.

                  Thank you Lee

                  GON

                  Avatar
                  Lee "Noontide" Moon Designer & Community Manager

                  Hello GON,

                  Thank you for your patience! I am pleased to hear you are able to play the game.

                  We hope to investigate a better solution to the problem this month. For now, please enjoy the game!

                  Good luck,

                  Lee


                  こんにちはGON、

                  お待ちいただいてありがとうございます! あなたがゲームをプレイできると聞いてうれしいです。

                  今月は、この問題のより良い解決策を調査したいと考えています。 今のところ、ゲームを楽しんでください!

                  頑張って、

                  Lee

                  Avatar
                  Lee "Noontide" Moon Designer & Community Manager
                  • Completed - Resolved

                  This should be resolved as of 2.0.8 which we released a few months ago. I forgot to update the ticket sorry!