The screen turns white and the game is turned off.
War for the Overworld Launcher Log.txt
i'm steam id track17 thanks!
I can not read your homepage because I am not good at English. Thank you for your reply by Steam.
War for the Overworld Launcher Log.txt
i'm steam id track17 thanks!
I can not read your homepage because I am not good at English. Thank you for your reply by Steam.
안녕하세요 Track17
Google에 직접 문의 해 주셔서 감사합니다. 대화를 추적하기가 쉽고 이메일로 직접 이메일을 보낼 수 있습니다.
Steam Thread에 대한 링크를 게시 할 예정이므로 여기에 모든 정보가 있습니다. http://steamcommunity.com/app/230190/discussions/0/1620599015861777842/
다음 질문을 확인해주십시오.
게임이 즉시 종료 되었습니까? 오류 메시지가 없습니까?
이런 일이 발생하는 동안 게임을하고 있습니까? 당신은 수준 있습니까? 이 일이 생길 때까지 얼마나 걸립니까?
게임의 상태에 대한 추가 정보가 포함되어 있으므로 "Output_Log.txt"파일을 보내고 싶습니다. 이 파일은 게임의 "WFTOGame_Data"디렉토리에서 찾을 수 있습니다. 예 : "E : \ SteamLibrary \ steamapps \ common \ Overworld \ WFTOGame_Data에 대한 전쟁"
게임을 시작할 때마다 "output_log.txt"파일이 대체된다는 점에 유의하십시오. 따라서 게임을 마지막으로 시작했을 때 문제가 발생했는지 확인하십시오. 문제가 다시 발생하기 전까지 게임을 시작한 다음 나에게 로그를 보내주십시오.
나는 또한 귀하의 dxdiag 파일을 받고 싶습니다. 한국어로 이름이 다르게 지정되지 않았다면 "dxdiag.exe"또는 "dxdiag"를 검색 표시 줄에 입력 할 수 있어야하며 프로그램은 아래와 같이 표시되어야합니다.
이렇게하면 검토 할 PC에 대한 정보가 생성됩니다. 아래 표시된 버튼을 사용하여 업로드 할 .txt 파일을 만드십시오.
-----Original Message-----
From: "Brightrockgames"<support@brightrockgames.com>
To: "track17"<track17@naver.com>;
Cc:
Sent: 2017-12-22 (금) 23:30:34
Subject: Re: The screen turns white and the game is turned off.
|
Hi Track17,
Thanks for sending those to us, I apologise you didn't receive a response last week as our team is currently on leave for the festive period. I reviewed the output_log provided but I couldn't see anything that stands out unfortunately. Is this log from a play session where the issue occurred?
I will have my colleagues review this when we're all back in the next few days. Again I apologise for the delay in responses as no-one is currently in the office.
Thank you for your patience
Lee
Hi Track17,
그 (것)들을 보내 주셔서 감사합니다, 우리는 우리 팀이 축제 기간 동안 휴가를 떠나고 있기 때문에 당신이 지난 주에 응답을받지 못한 것에 대해 사과드립니다. 제공된 output_log를 검토했지만 불행히도 눈에 띄는 것은 볼 수 없었습니다. 문제가 발생한 재생 세션의 로그입니까?
앞으로 며칠 이내에 모든 동료가 돌아올 때 동료가이를 검토하게 할 것입니다. 다시 한 번 아무도 현재 사무실에 없기 때문에 응답 지연에 대해 사과드립니다
.
양해 해 주셔서 감사합니다.
남자 이름
Hi Track17
Thanks for coming to us direct it's a little bit easier for us to track a conversation and allows us to email you directly.
I'm going to post a link to the Steam Thread so we have all information at hand here: http://steamcommunity.com/app/230190/discussions/0/1620599015861777842/
Please can you confirm the following questions:
Does your game instantly shut down? No error messages?
Are you playing the game whilst this happens? Are you in a level? How long until this happens?
I would like to receive the "Output_Log.txt" file from you as this contains extra information on the state of the game. You can find this file in your game's "WFTOGame_Data" directory. For example: "E:\SteamLibrary\steamapps\common\War For The Overworld\WFTOGame_Data"
Please note that the "output_log.txt" file is replaced each time you start the game. So please make sure that the issue occurred when you last started the game, if not please play the game until the issue occurs again then send me the log.
I'd also like to receive your dxdiag file. Provided that it is not named differently in Korean you should be able to type "dxdiag.exe" or "dxdiag" into your search bar the program should look like below.
This will generate information about your PC for us to review, please use the button indicated below to create a .txt file to upload to us.